Potenciar la cooperación en el aprendizaje basado en proyectos

Producción científica: Contribución a una revistaArtículoInvestigaciónrevisión exhaustiva

1 Descargas (Pure)

Resumen

Malgrat que l‟aprenentatge basat en projectes es desenvolupa habitualment en grup, sabem que el simple
fet d‟agrupar els alumnes no significa necessàriament que cooperin. Per això, sovint, un punt de millora
en aquesta metodologia ha estat –i és– el repte de millorar el treball cooperatiu dels alumnes distribuïts en
equips. Després de repassar les condicions per a la cooperació, l‟article revisa els diferents moments del
treball per projectes, per tal d‟aportar orientacions i suports que permetin al docent disposar de
mecanismes per potenciar l‟aprenentatge cooperatiu, des del principi fins al final del projecte. No es tracta
pas que el professorat els posi tots en pràctica en cada projecte, però sí que els conegui per poder emprar-
los estratègicament, en funció del seu coneixement professional.
Título traducido de la contribuciónPromoting cooperation in Project-based learning
Idioma originalEspañol
Páginas (desde-hasta)113-124
PublicaciónÀmbits de Psicopedagogia i Orientació,
Volumen51
DOI
EstadoPublicada - 1 nov 2019

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Potenciar la cooperación en el aprendizaje basado en proyectos'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto