TY - GEN
T1 - Pauta per a l'avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari
AU - Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona)
AU - Alcalde, Rosa
AU - Armengol Asparó, Carme
AU - Barrera-Corominas, Aleix
AU - Borras Izquierdo, Alexis
AU - Buñuel Azor, Immaculada
AU - Castro Ceacero, Diego
AU - Díaz Vicario, Anna
AU - Duran Bellonch, Maria del Mar
AU - González Fernández, Henar
AU - Ion, Georgeta
AU - Marzo Ruiz, Lourdes
AU - Mercader Juan, Cristina
AU - Muñoz Moreno, José Luís
AU - Orta Trepat, María
AU - Parera Garcia, Mònica
AU - Pérez-Maldonado, Cristina
AU - Rodríguez Gómez, David
AU - Salat Llorente, Esther
AU - Sánchez Martí, Angelina
AU - Zolle-Valero Txell, col·laboradora
N1 - Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la innovació docent 2017" de l'Oficina de Qualitat Docent de la UAB i coordinat per Aleix Barrera Corominas i Georgeta Ion
PY - 2018/1/1
Y1 - 2018/1/1
N2 - La pauta que es presenta a continuació parteix d'un projecte que es fonamenta en la necessitat d'assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. La pauta dissenyada permet una valoració individualitzada en context grupal, implicant els estudiants en el procés d'auto-avaluació i avaluació dels seus companys de grup.Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la innovació docent 2017" de l'Oficina de Qualitat Docent de la UAB i coordinat per Aleix Barrera Corominas i Georgeta Ion.Disponible a: https://ddd.uab.cat/record/196345
AB - La pauta que es presenta a continuació parteix d'un projecte que es fonamenta en la necessitat d'assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. La pauta dissenyada permet una valoració individualitzada en context grupal, implicant els estudiants en el procés d'auto-avaluació i avaluació dels seus companys de grup.Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la innovació docent 2017" de l'Oficina de Qualitat Docent de la UAB i coordinat per Aleix Barrera Corominas i Georgeta Ion.Disponible a: https://ddd.uab.cat/record/196345
M3 - Otras contribuciones
ER -