TY - BOOK
T1 - L’abandonament a 4t d’ESO:
T2 - les desigualtats en la transició a l’educació postobligatòria
AU - Zancajo Silla, Adrian
AU - Bueno, Carlos
PY - 2023
Y1 - 2023
N2 - Tot i que l’abandonament escolar s’ha situat al centre de l’agenda política i educativa, la no continuïtat escolar que es produeix després de 4t d’ESO ha estat un fenomen poc analitzat a Catalunya, especialment des del punt de vista quantitatiu. Malgrat això, precisament aquesta transició entre l’etapa obligatòria i la postobligatòria (batxillerat o CFGM) és un dels moments més determinants de les trajectòries educatives dels i les joves. L’assoliment d’un nivell d’educació postobligatòria és una de les condicions necessàries a l’hora de garantir trajectòries vitals i laborals d’èxit pels i les joves.
AB - Tot i que l’abandonament escolar s’ha situat al centre de l’agenda política i educativa, la no continuïtat escolar que es produeix després de 4t d’ESO ha estat un fenomen poc analitzat a Catalunya, especialment des del punt de vista quantitatiu. Malgrat això, precisament aquesta transició entre l’etapa obligatòria i la postobligatòria (batxillerat o CFGM) és un dels moments més determinants de les trajectòries educatives dels i les joves. L’assoliment d’un nivell d’educació postobligatòria és una de les condicions necessàries a l’hora de garantir trajectòries vitals i laborals d’èxit pels i les joves.
UR - https://fundaciobofill.cat/publicacions/l-abandonament-a-4t-d-eso-les-desigualtats-en-la-transicio-a-l-educacio-postobligatoria
UR - https://portalrecerca.uab.cat/en/publications/8a398fb4-89ee-4ef8-b52d-6fb416d5ea67
M3 - Llibre
SN - 978-84-126532-7-4
BT - L’abandonament a 4t d’ESO:
ER -