TY - JOUR
T1 - DaCaTrà: una nova mirada a la cançó i a la dansa tradicionals
AU - Rosell Jackson, Joanna Rosa
AU - Casals, Albert
PY - 2023/9
Y1 - 2023/9
N2 - La dansa i la cançó tradicionals són part del nostre patrimoni i acostumen a estar presents a les escoles catalanes, especialment a classe de música i en festivitats. Amb tot, l’ús que se’n fa i els valors que en traspuen algunes expliquen que se’n qüestioni cada cop més la presèn- cia a l’aula. Com a resposta, el projecte DaCaTrà en reivindica la centralitat educativa i en mostra el potencial transformador per a l’escola del segle XXI
AB - La dansa i la cançó tradicionals són part del nostre patrimoni i acostumen a estar presents a les escoles catalanes, especialment a classe de música i en festivitats. Amb tot, l’ús que se’n fa i els valors que en traspuen algunes expliquen que se’n qüestioni cada cop més la presèn- cia a l’aula. Com a resposta, el projecte DaCaTrà en reivindica la centralitat educativa i en mostra el potencial transformador per a l’escola del segle XXI
UR - https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=9131153
M3 - Article
SN - 0213-8581
SP - 47
EP - 52
JO - Guix. Elements d'Acció Educativa
JF - Guix. Elements d'Acció Educativa
IS - 503
ER -