Comunicació corporativa: els vincles amb la ciutadania en un context d'emergència sanitària

Producción científica: Capítulo de libroCapítuloInvestigaciónrevisión exhaustiva

Resumen

Aquest capítol ofereix una reflexió sobre com la Covid-19 ha afectat la pràctica de la comunicació corporativa, concretament l’àrea de la responsabilitat social. Se’n recullen les tendències globals, que defineixen també les estratègies aplicades a Catalunya. L’anàlisi de les propostes comunicatives que es van encetar tot just després de la declaració oficial de la pandèmia i durant la seva evolució fins al final del 2020 demostra que la principal preocupació de les organitzacions empresarials ha estat donar resposta a les necessitats de la població en qualitat de ciutadania.
Idioma originalCatalán
Título de la publicación alojadaInforme de la comunicació a Catalunya 2019-2020
Lugar de publicaciónBarcelona
Capítulo13
Páginas243-255
Número de páginas13
Volumen7 (Col·lecció Lexicon)
Edición1
EstadoPublicada - 2021

Citar esto