!!Research output per year
!!Research output per year
Edifici B, Campus UAB
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
España
L'objectiu del Grup de Recerca Mètodes i Aplicacions en Teledetecció i Sistemes d'Informació Geogràfica és el desenvolupament de nous algorismes, teoria, estàndards i metodologies en aquests camps, així com el desenvolupament d'aplicacions que permetin avançar en la recerca geogràfica i ambiental, bàsica i aplicada, des d'aquestes disciplines. El grup té àmplia experiència en el processament d'imatges provinents de sensors remots des de baixa a alta resolució, incloent els de plataformes aeroportades. La integració dels camps de la ciència de la informació geogràfica, els geoserveis i la interoperabilitat, l'estandardització, les metadades, el treball aplicat i el desenvolupament de programari són també objectius del grup.
Els membres del grup han liderat o participat en uns 100 projectes (internacionals [CE, ESA, AECID], nacionals o locals, així com en col·laboració amb empreses) i han publicat els treballs en les principals revistes internacionals i actes de congressos.
Xavier Pons Fernández
Persona: Adscripción a investigación, Agregado/a contratado doctor/a
Persona: Adscripción a investigación, Profesor/a sustituto/a
Persona: Adscripción a investigación, Catedrático/a de universidad
Producción científica: Capítulo de libro › Capítulo › Investigación › revisión exhaustiva
Producción científica: Contribución a una revista › Artículo › Investigación › revisión exhaustiva
Producción científica: Capítulo de libro › Capítulo › Investigación › revisión exhaustiva
Colom, P. (Creador), Ninyerola Casals, M. (Creador), Pons, X. (Creador), Traveset, A. (Creador) & Stefanescu, C. (Creador), 19 abr 2022
DOI: 10.6084/m9.figshare.c.5954002.v1, https://rs.figshare.com/collections/Supplementary_material_from_Phenological_sensitivity_and_seasonal_variability_explain_climate-driven_trends_in_Mediterranean_butterflies_/5954002/1
Dataset: Conjunto de datos
Serra Ruiz, P. (Creador), Zenodo, 13 sept 2019
DOI: 10.5281/zenodo.3407227, https://zenodo.org/record/3407227
Dataset: Conjunto de datos
Serra Ruiz, P. (Creador), Zenodo, 13 sept 2019
DOI: 10.5281/zenodo.3407103, https://zenodo.org/record/3407103
Dataset: Conjunto de datos
Tesis doctoral: Tesina (TFM)
Tesis doctoral: Tesina (TFM)
Tesis doctoral: Tesina (TFM)