Departamento de Publicidad, Relaciones Públicas y Comunicación Audiovisual

  • Dirección postalMostrar en mapa

    Edifici I

    08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

    España

Perfil de la organización

Perfil de la organización

El Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual va ser creat per acord del Consell de Govern de la UAB de 16 de juliol de 2009, com a resultat de la divisió de l’antic Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, i en el si del procés de refundació estructural de la Facultat de Ciències de la Comunicació. En un primer moment, es va anomenar Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II (CAP II), però arran del Consell de Govern de la UAB del 19 d'octubre de 2011, va aprovar-se el nou reglament del Departament amb el conseqüent canvi de nom.
 
El Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual ha quedat constituït amb 66 professors (27 són Doctors), la meitat dels quals són professors de Publicitat i Relacions Públiques, la titulació amb la que el Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual té una vinculació docent més important. Un 80% de les assignatures que són responsabilitat del Departament pertanyen a Publicitat i Relacions Públiques. La resta de disciplines docents del Departament són les següents: Comunicació corporativa, Ràdio, Televisió, Disseny, Fotografia i Màrqueting.
 
En el trànsit cap a l’aplicació gradual dels nous títols de l’Espai Europeu d’Educació Superior, el Departament imparteix actualment docència a 2.000 alumnes matriculats a 43 assignatures de les titulacions següents:
 
 
La recerca del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual  està organitzada principalment al voltant de tres grups de recerca, amb projectes sobre els diferents àmbits de la comunicació audiovisual, la publicitat i les relacions públiques. Els tres grups són:
 
 
 

Dirección a cargo:

Luis Fernando Morales Morante

Líneas de investigación

  • Línias de investigación:

Objetivos de desarrollo sostenible de las Naciones Unidas

En 2015, los estados miembros de las Naciones Unidas acordaron 17 Objetivos de desarrollo sostenible (ODS) globales para erradicar la pobreza, proteger el planeta y garantizar la prosperidad para todos. Nuestro trabajo contribuye al logro de los siguientes ODS:

  • ODS 3: Salud y bienestar
  • ODS 5: Igualdad de género
  • ODS 10: Reducción de las desigualdades
  • ODS 12: Producción y consumo responsables
  • ODS 16: Paz, justicia e instituciones sólidas

Huella digital

Profundizar en los temas de investigación en los que Departamento de Publicidad, Relaciones Públicas y Comunicación Audiovisual está activo. Estas etiquetas de temas provienen de las obras de los integrantes de esta organización. Juntos, forma una huella digital única.

Colaboraciones y áreas de investigación principales de los últimos cinco años

Colaboración externa reciente a nivel de país/territorio. Para consultar los detalles, haga clic en los puntos o