Centre d'Estudis i de Recerca Dones i Drets (CEDD)

• Dirección postalMostrar en mapa

Carrer de la Vall Moronta, Edifici B3

08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Perfil de la organización

El Centre d’Estudis i Recerca de Dones i Drets CEDD té per objecte coordinar i impulsar les activitats investigadores directament relacionades amb el gènere o els gèneres. Associades a aquesta temàtica es duen a terme tasques de formació i divulgació científica amb els centres i institucions de dins i fora de la UAB. En aquesta tasca pretenem contribuir al desenvolupament dels estudis de gènere, divulgar els resultats i generar complicitats que permetin remoure les inequitats existents.
És un fòrum d’investigadores i investigadors de l’àmbit universitari interessades a promoure aquests estudis des d’una perspectiva interdisplinar o multidisciplinària. El centre s’integra, principalment, per un ampli col·lectiu de professores i professors universitaris de totes les àrees de la Facultat de Dret de la UAB que, de manera individual o en grup, treballa temes de gènere. Aquesta composició universitària fa que un dels àmbits immediats sobre els quals incideixen tals recerques sigui la docència impartida.

Dirección a cargo:

Miguel Angel Sanchez Huete
Carolina Gala Duran

• Línias de investigación:

Objetivos de desarrollo sostenible de las Naciones Unidas

En 2015, los estados miembros de las Naciones Unidas acordaron 17 Objetivos de desarrollo sostenible (ODS) globales para erradicar la pobreza, proteger el planeta y garantizar la prosperidad para todos. Nuestro trabajo contribuye al logro de los siguientes ODS:

• ODS 1: Fin de la pobreza
  • ODS 3: Salud y bienestar
  • ODS 4: Educación de calidad
  • ODS 5: Igualdad de género
  • ODS 8: Trabajo decente y crecimiento económico
  • ODS 10: Reducción de las desigualdades
  • ODS 11: Ciudades y comunidades sostenibles
  • ODS 12: Producción y consumo responsables
  • ODS 16: Paz, justicia e instituciones sólidas

Profundizar en los temas de investigación en los que Centre d'Estudis i de Recerca Dones i Drets (CEDD) está activo. Estas etiquetas de temas provienen de las obras de los integrantes de esta organización. Juntos, forma una huella digital única.

Colaboraciones y áreas de investigación principales de los últimos cinco años

Colaboración externa reciente a nivel de país/territorio. Para consultar los detalles, haga clic en los puntos o