Pràctiques per a l'autoregulació de la tasca docent dels i les mestres. Material de suport

Anna Díaz Vicario, Cristina Mercader Juan, Marta Boixader Cruells, Elena Cano García, Laura Pons Seguí

Research output: Book/ReportBookTeaching

Abstract

Aquest document té com a finalitat oferir orientacions als i les mestres d'educació infantil i primària (i també al professorat de secundària) sobre com poden autoregular la pràctica professional. S'emfatitza en com els processos reflexius i les pràctiques d'avaluació i autoavaluació contribueixen a generar informació que permet analitzar i incorporar canvis en l'exercici professional. Específicament, els objectius que pretén són: clarificar què s'entén per autoregulació de l'exercici professional ; proporcionar una base de referència sobre com els processos d'avaluació contribueixen a l'autoregulació de la pràctica professional ; oferir exemples de pràctiques que afavoreixen l'autoregulació de la tasca docent ; facilitar pautes per a l'establiment d'una cultura d'autoregulació del desenvolupament professional en els centres educatius.
Original languageCatalan
Place of PublicationBellaterra
Number of pages34
ISBN (Electronic)978-84-09-24234-4
Publication statusPublished - 2020

Publication series

NameARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
PublisherUniversitat Autònoma de Barcelona

Cite this