La incorporació de l'alumnat immigrat a l'aula ordinària de ciències : idees, pràctiques i noves propostes

Neus Sanmartí, Montserrat Torramilans

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

Abstract

Un problema important que actualment tenim el professorat de ciències de secundària es relaciona amb com treballar a l'aula ordinària amb alumnat que ha seguit una escolarització que en podríem dir "normal", juntament amb alumnat nouvingut que desconeix la llengua o que no en té coneixements prou consolidats. En aquest treball es plantegen propostes d'actuació orientades a aconseguir que tots puguin aprendre coneixements científics significatius treballant conjuntament
Original languageCatalan
Pages (from-to)0022-28
Number of pages7
JournalCiències
Issue number19
DOIs
Publication statusPublished - 2011

Keywords

  • Alumnat immigrat
  • Aula ordinària
  • Aula d'acollida
  • Alumnado inmigrante
  • Aula ordinaria
  • Aula de acogida
  • Immigrant students
  • Regular classroom
  • Reception Hall

Cite this