Guia d’estratègies d'avaluació per a l’autoregulació dels aprenentatges dels mestres en formació

A. Díaz-Vicario, Aleix Barrera Corominas, Dra. Marta Fuentes Agustí, Zolle-Valero Setó Txell

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

Abstract

Per tal d’afavorir la implementació d’estratègies vinculades amb l’avaluació formativa que promoguin processos d’autoregulació en l’educació superior, un equip de professors de les Facultats d’Educació de la UAB, la UB i UdL ha dissenyat una guia dirigida al professorat universitari. En aquest treball es detalla el procés seguit per a la seva elaboració, a més d’anticipar alguns resultats de la seva experimentació en vàries assignatures de la Formació de Mestres.
Original languageCatalan
Pages (from-to)1-12
Number of pages12
JournalRevista CIDUI (ISSN: 2385-6203)
Issue number5
Publication statusPublished - Oct 2021

Cite this