TY - JOUR
T1 - Estratègies d’autoavaluació per l’autoregulació d’aprenentatges en estudiants universitaris de Ciències de l’Educació
T2 - L’experiència del professorat universitari en tres universitats catalanes
AU - Sánchez-Martí, Angelina
AU - Díaz-Vicario, A.
AU - Muñoz Moreno, Jose Luis
AU - Rodriguez Gomez, David
AU - Zolle-Valero i Setó, Txell
PY - 2021
Y1 - 2021
N2 - En el marc del projecte “Estratègies d’autoavaluació per a l’autoregulació d’aprenentatges i el desenvolupament professional docent” (2017 ARMIF 00006), s’han realitzat 13 entrevistes a professors per analitzar les experiències d’autoregulació realitzades en tres Facultats de Ciències de l’Educació (UAB, UB i UdL) en el període 2018-2020, coincidint en part amb la pandèmia de la Covid-19. Els resultats reparen en les estratègies implementades, les valoracions fetes i les recomanacions derivades.
AB - En el marc del projecte “Estratègies d’autoavaluació per a l’autoregulació d’aprenentatges i el desenvolupament professional docent” (2017 ARMIF 00006), s’han realitzat 13 entrevistes a professors per analitzar les experiències d’autoregulació realitzades en tres Facultats de Ciències de l’Educació (UAB, UB i UdL) en el període 2018-2020, coincidint en part amb la pandèmia de la Covid-19. Els resultats reparen en les estratègies implementades, les valoracions fetes i les recomanacions derivades.
M3 - Article
SP - 1
EP - 10
IS - 5
ER -