TY - GEN
T1 - Els àmbits d'acció professional de l'educació social
AU - Arnau Sabatés, Laura
AU - Ortega Ortigoza, Daniel
AU - Corbella Molina, Laura
AU - Tello-Sánchez, Jose
AU - Jariot Garcia, Merce
AU - Valdivia , Paloma
AU - Martínez-Fernández, J. Reinaldo
N1 - Aquest document s’ha desenvolupat en el context del projecte d’innovació docent “La professionalització dels estudiants d’educació social en els contextos de pràctiques: experiències i àmbits d’intervenció”, finançat per la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) durant el 2018-19; la gravació i edició dels vídeos ha comptat amb la col·laboració del Servei d’Audiovisuals de la Facultat de Ciències de l’educació de la UAB. En aquest sentit, volem agrair tant a la facultat com al servei d’audiovisuals el seu suport. També volem agrair la participació desinteressada i compromesa dels professionals que han participat en la gravació dels vídeos, i en la revisió del document.
PY - 2019
Y1 - 2019
N2 - L'objectiu d'aquest document és oferir una classificació dels diferents àmbits professionals, actuals i emergents, on l'educadora i l'educador social poden desenvolupar la seva tasca socioeducativa. Està adreçat fonamentalment a l'estudiantat del grau en educació social (actual i futur) amb l'objectiu de que coneguin els diferents espais d'acció de l'educació social, així com els potencials escenaris d'inserció professional i les sortides laborals relacionades amb la professió.
AB - L'objectiu d'aquest document és oferir una classificació dels diferents àmbits professionals, actuals i emergents, on l'educadora i l'educador social poden desenvolupar la seva tasca socioeducativa. Està adreçat fonamentalment a l'estudiantat del grau en educació social (actual i futur) amb l'objectiu de que coneguin els diferents espais d'acció de l'educació social, així com els potencials escenaris d'inserció professional i les sortides laborals relacionades amb la professió.
M3 - Altres contribucions
ER -