El trànsit cap a la professió docent. L'experiència Inducteaching a l'Institut Escola Virolet

Research output: Contribution to journalArticleDissemination

Abstract

El projecte Inducteaching –el trànsit cap a la pro- fessió docent– es proposa com una iniciativa que contribueix a aportar evidències per realitzar un canvi estratègic i de millora de la formació inicial de docents, concretament d’educació primària. Es focalitza en el trànsit cap a la pro- fessió –des del darrer any de formació inicial i amb continuïtat durant el primer curs d’exercici professional docent–. A l’Institut Escola Viro- let treballem la implementació, el seguiment, l’avaluació i la validació de processos d’inducció a la professió com aspectes clau per facilitar el desenvolupament competencial de la futura figu- ra professional docent
Translated title of the contributionEl tránsito hacia la profesión docente. La experiencia Inducteaching en el Instituto Escuela Virolet
Original languageCatalan
Pages (from-to)23-26
Number of pages4
JournalFÒRUM. Revista d'Organització i Gestió Educativa.
Issue number61
Publication statusPublished - 2023

Cite this