El pensament únic a través de la publicitat i l´homogeneïtzació de la identitat territorial: un estudi de cas de les Illes Balears / El pensament únic a través de la publicitat i l´homogeneïtzació de la identitat territorial: un estudi de cas de les Illes Balears / El pensament únic a través de la publicitat i l´homogeneïtzació de la identitat territorial: un estudi de cas de les Illes Balears

Translated title of the contribution: El pensament únic a través de la publicitat i l´homogeneïtzació de la identitat territorial: un estudi de cas de les Illes Balears

Eduard Sala, Antònia Casellas

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

Translated title of the contributionEl pensament únic a través de la publicitat i l´homogeneïtzació de la identitat territorial: un estudi de cas de les Illes Balears
Original languageMultiple languages
Pages (from-to)295-310
JournalTreballs de la Societat Catalana de Geografia
Volume79
DOIs
Publication statusPublished - 1 Jan 2015

Cite this