TY - GEN
T1 - DaCaTrà! Propostes escolars al voltant de cançons i danses tradicionals
AU - Viladot Vallverdú, Laia
AU - Gonzalez Martin, Cristina
AU - Agudo, Anna
AU - Batlle Panadés, Anna
AU - Buj, Marina
AU - Calaf Gozalo, Monica
AU - Carrera, Àlex
AU - Dilmé, Adrià
AU - Fillat Salvador, Rosa
AU - Font, Mercè
AU - Godoy Tomàs, Joan de la Creu
AU - Pla, Gemma
AU - Rosell, Joanna
AU - Sellarès, Guida
A2 - Casals, Albert
A2 - Alsina Tarres, Miquel
N1 - Finançament:
Aquests materials s’han realitzat en el marc del projecte La transformación educativa de la escuela del siglo XXI como oportunidad para la salvaguarda de danzas y canciones tradicionales (DaCaTrà). El projecte ha estat finançat pel Ministerio de Cultura y Deportes (ref. T002020N0000044087), i es porta a terme de forma col·laborativa entre la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), la Universitat de Girona (UdG) i El Foment de Girona.
Aquest projecte forma part de les línies d’investigació de GRUMED - Grup de Recerca en Música, Veu i Educació (2017 SGR 1256) i de GR-MUSET - Grup de Recerca en Música i Educació Transformativa (GRHCS112) i s’ha desenvolupat al llarg del curs 2020-21.
PY - 2021/9/1
Y1 - 2021/9/1
N2 - 25 Propostes escolars al voltant de cançons i danses tradicionals fruit de la recerca etnomusicològica i el treball de professorat universitari amb mestres de Primària
AB - 25 Propostes escolars al voltant de cançons i danses tradicionals fruit de la recerca etnomusicològica i el treball de professorat universitari amb mestres de Primària
M3 - Altres contribucions
CY - Cerdanyola del Vallès (ES)
ER -