Competències digitals i comunicatives docents: una entrevista amb la Dra. Dolors Masats

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

Abstract

La Dra. Dolors Masats és professora agregada del Departament de Didàctica de la Llengua, la Literatura i de les Ciències Socials i vicedegana de Qualitat i Innovació de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. En aquesta entrevista ens explica els resultats del projecte d’innovació docent ‘Preparem als futurs mestres d'anglès per adquirir competències digitals docents i saber-les aplicar en les seves pràctiques: una tasca col·laborativa entre els docents de la universitat, els tutors de les escoles i els propis mestres en formació’, finançat pel programa d’Ajuts de recerca per a la millora de la formació inicial de mestres (ARMIF) de la Generalitat de Catalunya (Codi: 2015ARMIF00010). El projecte, que va durar de juliol del 2016 fins al març del 2019, anava adreçat a millorar la formació dels estudiants del grau en Educació Primària de la Universitat Autònoma de Barcelona que opten per cursar la Menció en Llengües Estrangeres (Anglès). El projecte es plantejava dos objectius concrets: implementar una proposta d’innovació en la formació dels futurs mestres especialistes d’anglès a partir del treball col·laboratiu entre els docents de la universitat, els mestres de les escoles i els propis mestres en formació; i fer recerca sobre la viabilitat i els reptes que planteja aquesta proposta d’innovació.
Original languageCatalan
Pages (from-to)97-107
JournalBellaterra Journal of Teaching and Learning Language and Literature
Volume12
Issue number1
DOIs
Publication statusPublished - Mar 2019

Cite this