Com elaborar la resposta lectora als textos literaris mijançant l'escriptura

Translated title of the contribution: Com elaborar la resposta lectora als textos literaris mijançant l'escriptura

Research output: Contribution to journalArticleResearch

Abstract

Aquest article presenta una panoràmica sobre la presència que han tingut en les pràctiques escolars els dos tipus d’escriptura que elaboren la resposta a la lectura literària (l’escriptura literària i l’escriptura analítica o reflexiva), com també sobre el paper que els atribueix el model d’educació literària. La constatació que l’escriptura reflexiva no ha rebut tanta atenció justifica que la resta de l’article mostri alguns criteris didàctics que orienten el disseny d’exercicis sobre les lectures, així com també diversos tipus d’activitats reflexives que afavoreixen l’apropiació personal dels textos i l’adquisició de claus interpretatives.
Translated title of the contributionCom elaborar la resposta lectora als textos literaris mijançant l'escriptura
Original languageCatalan
Pages (from-to)65-71
JournalArticles de Didàctica de la Llengua i de la Literatura
Issue number61
Publication statusPublished - 1 Jan 2013

Cite this