Abstract
En aquest article ens volem centrar en la reflexió al voltant de la importància educativa d’ensenyar història al segon cicle d’educació infantil, als nens i nenes de 3 a 5 anys. La història té unes característiques que la converteixen en un objecte d’estudi atractiu i motivador per als nens i nenes de 3 a 5 anys, no sent excepcional la tria de la història en molts centres que desenvolupen treballs per projectes com a eix del projecte curricular. D’altra banda l’alumnat té una sèrie d’imatges construïdes sobre els temps llunyans que el converteixen, malgrat la seva llunyania temporal, en moments propers a l’alumnat, en el qual reconeix formes de vida diferents de les actuals.
Translated title of the contribution | With 3, 4 and 5 years and living history. It is possible to work the historical time in Childhood Education. Reflections and proposals |
---|---|
Original language | Catalan |
Pages (from-to) | 259-264 |
Number of pages | 6 |
Journal | Gausac |
Issue number | 40-43 |
Publication status | Published - 2013 |