Amb 3, 4 i 5 anys i vivint la història és possible treballar el temps històric a educació infantil. Reflexions i propostes

Translated title of the contribution: With 3, 4 and 5 years and living history. It is possible to work the historical time in Childhood Education. Reflections and proposals

Sònia Mañé Orozco, Helena Minuesa, Clara Masriera Esquerra, Antoni Bardavio Novi

    Research output: Contribution to journalArticleDissemination

    Abstract

    En aquest article ens volem centrar en la reflexió al voltant de la importància educativa d’ensenyar història al segon cicle d’educació infantil, als nens i nenes de 3 a 5 anys. La història té unes característiques que la converteixen en un objecte d’estudi atractiu i motivador per als nens i nenes de 3 a 5 anys, no sent excepcional la tria de la història en molts centres que desenvolupen treballs per projectes com a eix del projecte curricular. D’altra banda l’alumnat té una sèrie d’imatges construïdes sobre els temps llunyans que el converteixen, malgrat la seva llunyania temporal, en moments propers a l’alumnat, en el qual reconeix formes de vida diferents de les actuals.
    Translated title of the contributionWith 3, 4 and 5 years and living history. It is possible to work the historical time in Childhood Education. Reflections and proposals
    Original languageCatalan
    Pages (from-to)259-264
    Number of pages6
    JournalGausac
    Issue number40-43
    Publication statusPublished - 2013

    Fingerprint

    Dive into the research topics of 'With 3, 4 and 5 years and living history. It is possible to work the historical time in Childhood Education. Reflections and proposals'. Together they form a unique fingerprint.

    Cite this