Projects per year
Fingerprint
- 1 Similar Profiles
Collaborations and top research areas from the last five years
-
ESTRATEGIAS DE RESILIENCIA PARA LA INCLUSION DE ALUMNADO EN VULNERABILIDAD ANTE SITUACIONES DE EMERGENCIA SOCIAL. PRACTICAS Y OPORTUNIDADES PARA LA TRANSFORMACION EDUCATIVA
Essomba Gelabert, M. A., Camps Orfila, S., Forestello , A. M., Guitart Aced, R. M., Pozos Pérez, K. V., Tarres Vallespi, A., Alvarez Valdivia, I. M., Blanch Gelabert, S., Botella Corral, J., Bretones Peregrina, E., Flores Aguilar, G., Lalueza Sazatornil, J. L., Weise , C., Martínez Lozano, V., ALCALA DEL OLMO FERNANDEZ, M. J., ALMAGUER KALIXTO, P. E., Arias Sánchez, S., GIMENO MONTERDE, C., GOMEZ POYATO, M. J., MATIAS SOLANILLA, A., BOIRA SARTO, S. J., EITO MATEO, A., GARCIA MARTINEZ, J., LEIVA OLIVENCIA, J. J., Macías Gómez-Estern, B., Marco Macarro, M. J., González Sodis, J. L., Nadeu Puig Pey, M., Tarres Vallespi, A., ALCALA DEL OLMO FERNANDEZ, M. J., Martín Escamilla, J. & Santos Villalba, M. J.
1/09/21 → 31/08/24
Project: Research Projects and Other Grants
-
Shere Rom: Inclusió educativa a través de la col•laboració Universitat-Comunitat (Xb)
Lalueza Sazatornil, J. L., Padrós Castells, M. & Camps Orfila, S.
1/09/22 → 30/06/23
Project: Research Projects and Other Grants
-
Identit.art: acompanyament socioeducatiu i creació artística crítica
Lalueza Sazatornil, J. L., Padrós Castells, M. & Camps Orfila, S.
1/09/22 → 30/06/23
Project: Research Projects and Other Grants
-
Shere Rom: Inclusió educativa a través de la col•laboració Universitat-Comunitat (Cb)
Lalueza Sazatornil, J. L., Padrós Castells, M. & Camps Orfila, S.
1/01/22 → 31/12/22
Project: Research Projects and Other Grants
Research output
- 3 Article
-
Procesos de cambio educativo en contextos de segregación esscolar: Una investigación basada en el diseño: Una investigación basada en el diseño
Zhang-Y, C., Camps-Orfil, S., Lalueza, J. L., García-Día, S. & Viñas-I-Rodríguez, D., 15 Mar 2022, In: Psicoperspectivas. 21, 1Translated title of the contribution :Processes of educational change in contexts of school segregation: A design-based research Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer-review
1 Citation (Scopus) -
Comunitats de pràctiques per a la inclusió educativa. Una «recerca basada en el disseny»
Marín-Suazo, C., Camps Orfila, S., Garcia Romero, D., Sanchez Busques, S. & Lalueza Sazatornil, J. L., 2020, In: Temps d'Educació. 59, p. 161-172 12 p.Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer-review
-
Los fondos de identidad y el tercer espacio. Una estrategia de legitimación cultural y diálogo para la escuela intercultural
Lalueza, J. L., Zhang-Yu, C., García-Díaz, S., Camps-Orfila, S. & García-Romero, D., 1 Jan 2019, In: Estudios Pedagógicos (Valdivia). 45, 1, p. 61-81 21 p.Translated title of the contribution :Funds of identity and third space. A strategy of cultural legitimization and dialogue for the intercultural school Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer-review
Open Access8 Citations (Scopus)