Projects per year
Personal profile
Education/Academic qualification
Masters, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Award Date: 1 Sep 2001
Degree, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Award Date: 1 Jan 1999
Fingerprint
- 1 Similar Profiles
Projects
- 2 Finished
-
Diferencias de género y trastornos de conducta disruptiva: detección de los primeros síntomas en niños/as de 6-8 años
Jane Ballabriga, M. C., Angulo Rincón, R., Brun Gasca, M. C., Burgos, R. M. Z., Casas Pardo, M. T., Corcoll Champredonde, A., Díaz Regañón Serra, N., González Rodríguez, G. A., Perez dos Santos, N. C., Riera Euras, R., Tarré Gallart, N. & Viñas Poch, F.
16/10/07 → 30/12/10
Project
-
Detecció precoç de trastorns d'ansietat en nens de 3 a 12 anys
Domenech Llaberia, E., Díaz Regañón Serra, N., Ballespi Sola, S., Dorado Mesa, M., Garralda Hualde, E., Hervas Zuñiga, A., Jane Ballabriga, M. C., Mitjavila Garcia, M., Moya Olle, J. & Viñas Poch, F.
31/12/04 → 31/12/07
Project
Research output
- 11 Citations
- 1 h-Index
- 2 Article
-
Somatic symptoms, severe mood dysregulation, and aggressiveness in preschool children
Serra Giacobo, R., Jané, M. C., Bonillo, A., Ballespí, S. & Díaz-Regañon, N., 1 Jan 2012, In: European Journal of Pediatrics. 171, p. 111-119Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer-review
11 Citations (Scopus) -
Preescolars amb problemes de llenguatge: més ansiosos, més tímids o més inhibits?
Ballespí, S., Jané, M. C., Regañon, N. D., Canals, J. & Domènech, E., 1 Jan 2002, In: Suports. 6, 1, p. 37-42Translated title of the contribution :Preescolars amb problemes de llenguatge: més ansiosos, més tímids o més inhibits? Research output: Contribution to journal › Article › Research