Projects per year
Personal profile
Education/Academic qualification
Ph. D., Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Award Date: 1 Jan 1998
Degree, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Award Date: 1 Jan 1992
Fingerprint
- 1 Similar Profiles
Network
Projects
- 1 Finished
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Metodologías y modelos de información para el seguimiento de la acción de los responsables de los gobiernos locales y la rendición de cuentas
Simelio Solà, N., Moreno Sarda, A., Vadillo Bengoa, N., Echazarreta Soler, M. D. C., Ruano Lopez, S., Vadillo Bengoa, N., Corcoy Rius, M., Ferre Pavia, M. D. C., Herrero Gutiérrez, F. J., Molina Rodríguez-Navas, P., Perceval Verde, J. M., Rodriguez Beijo, V., Ruano Lopez, S. & Valero Sancho, J. L.
1/01/16 → 31/12/19
Project
Research output
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Transparent information and access to citizen participation on municipal websites
Simelio-Solà, N., Ferré-Pavia, C. & Herrero-Gutiérrez, F. J., 15 Mar 2021, In: El Profesional de la información. 30, 2, 10 p.Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer-review
2 Citations (Scopus) -
Branding intangibles and its effect on Corporate Reputation
Orozco Toro, J. & Ferré-Pavia, C., 1 Jan 2019, In: Revista de Comunicación. 18, p. 111-134Research output: Contribution to journal › Article › Research
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Facts and transformations in European minority language media systems amid digitalization and economic crisis
Zabaleta, I., Gutierrez, A., Ferré-Pavia, C., Fernandez, I. & Xamardo, N., 1 Apr 2019, In: International Communication Gazette. 81, 3, p. 235-258 24 p.Research output: Contribution to journal › Article › Research
3 Citations (Scopus) -
Los intangibles de la marca y su efecto en la reputación corporativa. La evaluación de toda cadena de valor de Televisión de Catalunya
Orozco-Toro, J. A. & Ferré-Pavia, C., 1 Jan 2019, In: Revista de Comunicacion. 18, 1, p. 111-134 24 p.Translated title of the contribution :The effects of branding intangibles on corporate reputation. A complete value chain analysis in the case of Catalonia Television Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer-review
Open Access -
Modelos de mercadeo relacional en educación: Articulación con el docente universitario
Gómez-Bayona, L., Ferre-Pavia, C. & Arrubla Zapata, J. P., 2019, In: Revista Venezolana de Gerencia. 24, 2, p. 542-556 15 p.Translated title of the contribution :Models of relational marketing in education and its articulation with the university teacher Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer-review
Open Access2 Citations (Scopus)