No photo of Henar González Fernández

Henar González Fernández

  • 0 Citations
  • 0 h-Index
20142020

Research output per year

If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Personal profile

Education/Academic qualification

Masters, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Award Date: 23 Sep 2014

Masters, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Award Date: 19 Jul 2011

University diploma, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Award Date: 19 Jul 2010

Research Output

El perfil competencial laboral de personas con discapacidad intelectual en centros ocupacionales

González Fernández, H., Jariot Garcia, M. & Laborda Molla, C., 1 Jul 2020, In : RIE. Revista de Investigación Educativa. p. 475-493

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

Contribuciones para el desarrollo profesional de las personas con discapacidad intelectual

Translated title of the contribution: Contributions for the professional development of people with intellectual disabilitiesGonzález Fernández, H. & Laborda Molla, C., 20 Mar 2018, XV Congreso Internacional y XXXV Jornadas de Universidades y Educación Inclusiva: Liderando Investigación y Prácticas Inclusivas.. 1 ed. Granada, p. 875-882 7 p.

Research output: Chapter in BookChapterResearchpeer-review

Estudio cualitativo sobre discapacidad intelectual y trabajo protegido. La orientación como herramienta para mejorar la calidad de vida

Translated title of the contribution: Estudio cualitativo sobre discapacidad intelectual y trabajo protegido. La orientación como herramienta para mejorar la calidad de vidaMolla, C. L. & Fernández, H. G., 1 Jan 2017, In : Revista Española de Orientación y Psicopedagogía. 28, 3, p. 82-98

Research output: Contribution to journalArticleResearch

Sordoceguera: estado de la cuestión en investigación psicoeducativa sobre comunicación

Translated title of the contribution: Sordoceguera: estado de la cuestión en investigación psicoeducativa sobre comunicaciónGonzález Fernández, H. & Laborda Molla, C., 1 Jan 2015, In : Revista Nacional e Internacional de Educación Inclusiva. 8, 2, p. 90-106

Research output: Contribution to journalArticleResearch