Projects per year
Fingerprint
- 3 Similar Profiles
Network
Projects
-
Linguistically Sensitive Teaching in all Classrooms (LISTiac)
Moore De Luca, E. S., Bernaus Queralt, M., Bronka Straus, Carla Mota, Dooly Owenby, M., Karmen PI¿ORN, Llompart Esbert, J., Manuel Célio Conceição, Masats Viladoms, M. D., Nathalie Auger, Prof Dr Durk Gorter, Prof. Dr. Nemira Maèianskiene & Vallejo Rubinstein, C. C.
Education Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA)
15/02/19 → 14/02/22
Project
-
Multilit Moocs (MLM)
Dooly Owenby, M., Canals Fornons, E., Heide Ketley, Josephine Bleach, Masats Viladoms, M. D., Mrs. Contanze Weth, Mrs. Hanna Sauerborn Ruhnau, Mrs. Sabine Little, Pascual Calvo, X. & Vallejo Rubinstein, C. C.
1/09/16 → 31/08/19
Project
-
Preparem als futurs mestres d'anglès per adquirir competencies digitals docents i saber-les aplicar en les seves pràctiques: una tasca col·laborativa entre els docents de la universitat, els tutors de
Masats Viladoms, M. D., Barba Calatrava, F. J., Cortada Simo, J., Dooly Owenby, M., Gonzalez Acevedo, N., Juanhuix Piqueras, M., Mont Algamasilla, M., Moore De Luca, E. S., Nussbaum Capdevila, L., Oliva Figueras, T., Pascual Calvo, X., Rueda Bejarano, M., Salder, R., Sanchez Esther, S., Tolosa Izquierdo, C., Vallejo Rubinstein, C. C., desconocido, D. & desconocido 2, D. 2.
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR)
28/07/16 → 31/03/19
Project
-
Saberes para la educación en red, la cognición y la enseñanza
Dooly Owenby, M., Francesca Helm, González Acevedo, N., Jelena Marjanovic, Markee, N. P., Masats Viladoms, M. D., Moore, E. S., Sadler, R., Sauro, S. J., Thorne, S., Tudini, V. C. A., Unamuno Kaschapava, V., Vallejo Rubinstein, C. C., Noguerol Rodrigo, A., Nussbaum Capdevila, L. & Tusón Valls, A.
Ministerio de Economia y Competitividad (MINECO)
1/01/14 → 31/03/18
Project
Research Output
-
Semiosis y cosmopolitismo crítico: Un análisis transmodal de un dilema ético en comunicación transnacional entre jóvenes
Vallejo Rubinstein, C., Moore, E., Llompart Esbert, J. & Hawkins, M. R., 11 Mar 2020, In : Profesorado. 24, 1, p. 304-325 22 p.Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer-review
Open Access1 Citation (Scopus) -
Com veuen els joves el futur? Una recerca sobre la construcció de la identitat europea
Neus, GONZÁLEZ-MONFORT., Rodrigo, HENRÍQUEZ. VÁSQUEZ., Joan, PAGÈS. BLANCH., Antoni, SANTISTEBAN., Joan, PAGÈS. BLANCH. (ed.), Neus, GONZÁLEZ-MONFORT. (ed.), Dooly Owenby, M. & Vallejo Rubinstein, C. C., 1 Jan 2010, La construcció de les identitats i l'ensenyament de les ciències socials, de la geografia i de la història. 1 ed. Cerdanyola del Vallès (ES), p. 171-177 6 p. (Documents, 93).Research output: Chapter in Book › Chapter › Research
-
001 S02 610 BGE. Country Report: Malta. Educational Policies that Address Social Inequality (EACEA Action 6.6.2): Educational Policies that Address Social Inequality (EPASI)
Vallejo Rubinstein, C. C. & Dooly Owenby, M., 1 Jan 2009, 53 p.Research output: Book/Report › Commissioned report
-
001 S02 610 BGE. Country Report: Spain. Educational Policies that Address Social Inequality (EACEA Action 6.6.2): Educational Policies that Address Social Inequality (EPASI)
Vallejo Rubinstein, C. C. & Dooly Owenby, M., 1 Jan 2009, 43 p.Research output: Book/Report › Commissioned report
-
001 S02 610 BGE. Linguistic Minorities Thematic Report. Educational Policies that Address Social Inequality (EACEA Action 6.6.2): Educational Policies that Address Social Inequality (EPASI)
Vallejo Rubinstein, C. C. & Dooly, M., 1 Jan 2009, 41 p.Research output: Book/Report › Commissioned report