20082025

Research activity per year

Personal profile

Research interests

Llicenciada en Pedagogia per la Universitat Ramon Llull (URLL) i doctora per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Del 2001 al 2024 va ser professora en els estudis de Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació a la UOC, impartint assignatures relacionades amb Tecnologia educativa, Competències TIC i treball en equip en xarxa. Ha estat responsable del model educatiu a l’elearn center (2014-2015) i vicedegana de docència dels mateixos estudis (2021-2024). Ha impartit assignatures de màster i postgrau relacionades amb els fonaments tecnopegagògics de l’elearning i també en el disseny centrat en l’usuari. Professora agregada al Department de Pedagogia Aplicada de la UAB des de 2024. Imparteix assignatures relacionades amb Educació Digital en diferents graus de la Facultat.

La seva investigació es centra en la millora del procés d'ensenyament i aprenentatge mitjançant l'ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació, especialment en el procés d'avaluació, retroalimentació i acompanyament de l'alumnat, així com en el disseny d’eines i recursos per l’ensenyament-aprenentatge ja sigui en entorns completament en línia, presencials o mixtes.

Education/Academic qualification

Degree, Pedagogia, Facultat Ciències de l'Educacio Blanquerna

Postgraduate, Estudi de públic i audiències, School of Communication and International Relations Blanquerna

Postgraduate, Tècnic de formació online, Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Masters, Societat de la Informació i el Coneixement, Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Ph. D., Societat de la Informació i el Coneixement , Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Fingerprint

Dive into the research topics where Ana Elena Guerrero Roldan is active. These topic labels come from the works of this person. Together they form a unique fingerprint.
  • 1 Similar Profiles

Collaborations and top research areas from the last five years

Recent external collaboration on country/territory level. Dive into details by clicking on the dots or