Grup de Recerca Internacional d'Estudis sobre Comunicació i Cultura

  • Postal addressShow on map

    Edifici I. Campus de la UAB

    08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

    Spain

Organisation profile

Organisation profile

La nostra activitat es concentra en la investigació i la transferència. Gran part de la nostra recerca contribueix al coneixement de la nostra societat a partir de l'estudi de temàtiques lligades a la comunicació i la cohesió social (diversitat i responsabilitat social). Actualment estem investigant sobre com la comunitat xinesa va viure el discurs d’odi durant la pandèmia i pensant eines didàctiques que permetin tractar la comunicació inclusiva a les aules universitàries. El nostre Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB), que inclou l'Informe de la comunicació a Catalunya amb 11 edicions ja publicades, ofereix a les institucions polítiques una anàlisi acurada del sector. En relació a la formació, la nostra principal activitat és la tutorització d’estudiants (pre i post-doctorals) en estades de recerca al nostre centre. Des de l’any 2020, l’activitat de la Càtedra UNESCO Comunicació s’inclou dins del grup. Tenim forts vincles amb institucions de Brasil i el Marroc. 

Directed by:

Amparo Huertas Bailén

Research lines

  • Research lines:
  • Communication system in Catalonia
  • Communication and social cohesion
  • Social marketing

UN Sustainable Development Goals

In 2015, UN member states agreed to 17 global Sustainable Development Goals (SDGs) to end poverty, protect the planet and ensure prosperity for all. Our work contributes towards the following SDG(s):

  • SDG 3 - Good Health and Well-being
  • SDG 5 - Gender Equality
  • SDG 10 - Reduced Inequalities
  • SDG 11 - Sustainable Cities and Communities
  • SDG 12 - Responsible Consumption and Production
  • SDG 16 - Peace, Justice and Strong Institutions

Fingerprint

Dive into the research topics where Grup de Recerca Internacional d'Estudis sobre Comunicació i Cultura is active. These topic labels come from the works of this organisation's members. Together they form a unique fingerprint.

Collaborations and top research areas from the last five years

Recent external collaboration on country/territory level. Dive into details by clicking on the dots or