Research output per year
Research output per year
El Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP) va ser fundat l'any 2005. Les
seves principals línies de recerca són: la creativitat publicitària; la relació entre gènere i
publicitat; la contrapublicitat (publicitat social); les relacions públiques, i la gràfica de
contingut polític i social. El GRP està vinculat al departament de Publicitat, Relacions
Públiques i Comunicació Audiovisual de la Universitat Autònoma de Barcelona (nombre oficial
1335). Ha obtingut finançament de diverses entitats públiques: Ministerio de Ciencia e
Innovación, Ministerio de Educación y Ciencia, Dirección General de Enseñanza Superior e
Investigación Científica, Institut Català de les Dones i Centre d'Història Contemporània de
Catalunya. Les seves darreres publicacions han aparegut en l'International Journal of
Advertising, Public Relations Review...
Person: Lecturer, Assignment to research
Person: Assistant doctor lecturer, Assignment to research
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer-review
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer-review
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer-review