Organisation profile

Organisation profile

El Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP) va ser fundat l'any 2005. Les
seves principals línies de recerca són: la creativitat publicitària; la relació entre gènere i
publicitat; la contrapublicitat (publicitat social); les relacions públiques, i la gràfica de
contingut polític i social. El GRP està vinculat al departament de Publicitat, Relacions
Públiques i Comunicació Audiovisual de la Universitat Autònoma de Barcelona (nombre oficial
1335). Ha obtingut finançament de diverses entitats públiques: Ministerio de Ciencia e
Innovación, Ministerio de Educación y Ciencia, Dirección General de Enseñanza Superior e
Investigación Científica, Institut Català de les Dones i Centre d'Història Contemporània de
Catalunya. Les seves darreres publicacions han aparegut en l'International Journal of
Advertising, Public Relations Review... 

UN Sustainable Development Goals

In 2015, UN member states agreed to 17 global Sustainable Development Goals (SDGs) to end poverty, protect the planet and ensure prosperity for all. Our work contributes towards the following SDG(s):

  • SDG 5 - Gender Equality
  • SDG 12 - Responsible Consumption and Production

Fingerprint

Dive into the research topics where Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques is active. These topic labels come from the works of this organisation's members. Together they form a unique fingerprint.

Collaborations and top research areas from the last five years

Recent external collaboration on country/territory level. Dive into details by clicking on the dots or