Department of Advertising, Public Relations and Audiovisual Communication

  • Edifici I

    08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

    Spain

Fingerprint Dive into the research topics where Department of Advertising, Public Relations and Audiovisual Communication is active. These topic labels come from the works of this organisation's members. Together they form a unique fingerprint.

  • Network Recent external collaboration on country level. Dive into details by clicking on the dots.

    Projects

    Research Output

    Col·laboracions de Francesc de B. Moll a El Correo Catalán (1962-1965)

    Calafat Vila, R., Casals Martorell, D., Casals Martorell, D. (ed.) & Massanell Messalles, M. (ed.), 1 Jan 2020, La premsa, la ràdio i la televisió com a difusors de coneixements lingüístics. 1 ed. Barcelona (ES), p. - (Biblioteca Milà i Fontanals).

    Research output: Chapter in BookChapterResearch

    Els coneixements lingüístics a la premsa en català de la Transició. La columna «El llenguatge» (1976-1985), d'Albert Jané, al diari Avui

    Casals Martorell, D., Casals Martorell, D. (ed.) & Massanell Messalles, M. D. M. (ed.), 1 Jan 2020, La premsa, la ràdio i la televisió com a difusors de coneixements lingüístics. 1 ed. Barcelona (ES), p. - (Biblioteca Milà i Fontanals).

    Research output: Chapter in BookChapterResearch

    Estrategias de activación de la audiencia social en Twitter de los programas más populares de la televisión generalista en Europa

    Translated title of the contribution: Social TV activation strategies on Twitter of the most popular shows on European general-interest televisionCoromina, Ò., Delgado, M., Prado, E. & García-Muñoz, N., 2020, In : Estudios Sobre el Mensaje Periodistico. 26, 2, p. 473-482 10 p.

    Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

    Open Access