Department of Advertising, Public Relations and Audiovisual Communication

  • Postal addressShow on map

    Edifici I

    08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

    Spain

Organisation profile

Organisation profile

El Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual va ser creat per acord del Consell de Govern de la UAB de 16 de juliol de 2009, com a resultat de la divisió de l’antic Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, i en el si del procés de refundació estructural de la Facultat de Ciències de la Comunicació. En un primer moment, es va anomenar Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II (CAP II), però arran del Consell de Govern de la UAB del 19 d'octubre de 2011, va aprovar-se el nou reglament del Departament amb el conseqüent canvi de nom.
 
El Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual ha quedat constituït amb 66 professors (27 són Doctors), la meitat dels quals són professors de Publicitat i Relacions Públiques, la titulació amb la que el Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual té una vinculació docent més important. Un 80% de les assignatures que són responsabilitat del Departament pertanyen a Publicitat i Relacions Públiques. La resta de disciplines docents del Departament són les següents: Comunicació corporativa, Ràdio, Televisió, Disseny, Fotografia i Màrqueting.
 
En el trànsit cap a l’aplicació gradual dels nous títols de l’Espai Europeu d’Educació Superior, el Departament imparteix actualment docència a 2.000 alumnes matriculats a 43 assignatures de les titulacions següents:
 
 
La recerca del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual  està organitzada principalment al voltant de tres grups de recerca, amb projectes sobre els diferents àmbits de la comunicació audiovisual, la publicitat i les relacions públiques. Els tres grups són:
 
 
 

Research lines

  • Research lines:

UN Sustainable Development Goals

In 2015, UN member states agreed to 17 global Sustainable Development Goals (SDGs) to end poverty, protect the planet and ensure prosperity for all. Our work contributes towards the following SDG(s):

  • SDG 3 - Good Health and Well-being
  • SDG 5 - Gender Equality
  • SDG 10 - Reduced Inequalities
  • SDG 12 - Responsible Consumption and Production
  • SDG 16 - Peace, Justice and Strong Institutions

Fingerprint

Dive into the research topics where Department of Advertising, Public Relations and Audiovisual Communication is active. These topic labels come from the works of this organisation's members. Together they form a unique fingerprint.

Collaborations and top research areas from the last five years

Recent external collaboration on country/territory level. Dive into details by clicking on the dots or