L'estudi explora les transformacions que es detecten en dos components: (1) la noció de medi ambient, i (2) les estratègies didàctiques que mobilitzen, estudiants de pedagogia en educació bàsica xilens, al llarg d'un seminari formatiu constructivista en educació ambiental. Es pretén generar millores en les dinàmiques de treball en aula que es desenvolupen en l'ensenyament de les ciències des de l'educació ambiental. En aquest sentit, emmarcat en l'estudi de casos i mitjançant l'anàlisi de contingut, s'analitza dades respecte les freqüències, relacions i grau de complexitat que exposen els dos components considerats en l'estudi. D'aquesta forma els resultats obtinguts, mostren un desenvolupament progressiu de les nocions de medi ambient i les estratègies didàctiques, associades als focus de treball epistemològic considerat en les diferents sessions de taller condició favorable davant la problemàtica exposada per a Xile.
Data del Ajut | 22 d’abr. 2021 |
---|
Idioma original | Espanyol |
---|
Supervisor | Neus Banqué Martínez (Director/a) & Genina Calafell (Director/a) |
---|
Ambientalización de la epistemología docente mediante un taller formativo
Arias Arce, R. E. (Autor). 22 d’abr. 2021
Tesi d’estudis: Tesi doctoral
Arias Arce, R. E. (Autor),
Banqué Martínez, N. (Director/a) & Calafell, G. (Director/a),
22 d’abr. 2021Tesi d’estudis: Tesi doctoral
Tesi d’estudis: Tesi doctoral