Valors corporatius transmesos pels principals bancs espanyols

Ángel Rodríguez Bravo

Producció científica: Contribució a revistaArticleDivulgació

Resum

L'estudi present mostra el lligam que quatre bancs espanyols estableixen amb els receptors i el grau d'afinitat d'aquests, a través d'uns valors seleccionats i identificats i amb les categories següents: clients o no-clients, espanyols o iberoamericans i homes o dones. Per analitzar el vincle, es va aplicar un test de recepció dels espots publicitaris de cada institució a una mostra de 147 persones, es van realitzar entrevistes i procediments científics i es va emprar l'eina ProtocoloEVA®. El treball indica quin és el nivell de coherència comunicativa dels bancs, tenint en compte la diversitat de destinataris, i les diferències d'aquests per aconseguir-ho.
Títol traduït de la contribucióValores corporativos transmitidos por los principales bancos españoles
Idioma originalCatalà
RevistaUAB Divulga
Estat de la publicacióPublicada - 2020

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'Valors corporatius transmesos pels principals bancs espanyols'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho