Una avaluació sense qualificacions al batxillerat : una estratègia per potenciar la regulació dels aprenentatges

Jordi Rull Pallares, Neus Sanmartí

Producció científica: Contribució a una revistaArticleRecercaAvaluat per experts

Resum

En aquest article s'exposa i analitza l'experiència realitzada durant un curs de 2n de batxillerat de la matèria de química on es van eliminar les qualificacions durant el procés d'aprenentatge per tal de promoure una avaluació que potenciï l'autoregulació de l'alumnat, incrementi la motivació per aprendre i promogui un autoconcepte positiu dels estudiants, amb la finalitat no només de millorar els resultats acadèmics sinó també de canviar la concepció que tenen els alumnes sobre què significa aprendre i com s'aprèn millor.
Títol traduït de la contribucióUna evaluación sin calificaciones en el bachillerato :: una estrategia para potenciar la regulación de los aprendizajes.
Idioma originalCatalan
Pàgines (de-a)46-53
Nombre de pàgines8
RevistaCiències
Número46
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 3 de jul. 2023

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'Una avaluació sense qualificacions al batxillerat : una estratègia per potenciar la regulació dels aprenentatges'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho