| Idioma original | Espanyol |
|---|---|
| Pàgines (de-a) | 13-33 |
| Nombre de pàgines | 20 |
| Revista | Pulso. Revista de Educación |
| Número | 37 |
| Estat de la publicació | Publicada - 2014 |
Tutorización de los estudiantes con discapacidad: revisión de las iniciativas en las universidades españolas y europeas
Isabel Galán Mañas, Jose Maria Sanahuja Gavalda, Montserrat Fernández Rodríguez, Joaquín Gairín Sallán, Jose Luis Muñoz Moreno
- Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
- Formación en traducción e interpretación (FORTI)
- Grup Tradumàtica
- Departament de Pedagogia Aplicada
- Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva (CERSIN)
- Grup de Recerca Col·lectiu d'Investigació en Formació Ocupacional - CIFO
- CRiEDO Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu
- Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)
Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts