Reflexions i orientacions per al desplegament del nou currículum de ciències a l'ESO

Jordi Domènech Casal

Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

Resum

Es descriuen els marcs i ítems del nou currículum i es fa una anàlisi i propostes per al desplegament i el disseny i seqüenciació d'unitats didàctiques i programacions anuals. Es comenten aspectes relatius a la seqüenciació de continguts en forma de progressions d'aprenentatges i la definició de les competències específiques i la seva concreció en objectius i criteris d'avaluació. Es proposen plantilles i eines per a facilitar el desplegament del nou currículum de ciències.
Títol traduït de la contribucióReflexiones y orientaciones para el despliegue del nuevo currículum de ciencias en la ESO
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)0002-20
Nombre de pàgines19
RevistaCiències
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 2022

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'Reflexions i orientacions per al desplegament del nou currículum de ciències a l'ESO'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho