Sortida de recerca: LlibreDivulgació

This publication presents a proposal to introduce the SDGs in institutions
of higher education in Andorra through the evaluation of the quality of its teaching. It is an approach that allows us to face the challenge of sustainability in a strategic way and promote systemic changes in universities.
Títol traduït de la contribucióQuality of Higher Education in Andorra and the Sustainable Dvelopment Goals; a proposal of standards of evaluation
Idioma originalCatalan
Lloc de publicacióAndorra la Vella
Nombre de pàgines63
ISBN (electrònic)978-99920-3-168-1
Estat de la publicacióPublicada - 2018

Empremta digital Navegar pels temes de recerca de 'La qualitat de l’ensenyament superior d’Andorra i els Objectius de Desenvolupament Sostenible: una proposta d’estàndards i directrius d’avaluació.'. Junts formen una empremta única.

Citeu això