Publicidad local y usos lingüísticos en el prime-time generalista radiofónico

    Producció científica: Contribució a revistaArticleRecerca

    Resum

    The local radiophonic advertising that appears in the prime-time, it is revealed as an object of supreme interest, especially if, with independence of valuing its importance for relation with the advertising for network, it is analyzed from the perspective of the advertisers and of the language in which they promote the products. The aim of this article, from a sample closely of 500 advertising insertions, is, precisely, to study these aspects and to determine, among other things, the configuration, or not, of advertising specific policies in every station.
    Títol traduït de la contribucióLocal Advertising and Linguistic Uses in Radiophonic Prime-Time
    Idioma originalEspanyol
    Pàgines (de-a)129-150
    Nombre de pàgines22
    RevistaAnàlisi
    Número37
    Estat de la publicacióPublicada - 1 de gen. 2008

    Fingerprint

    Navegar pels temes de recerca de 'Publicidad local y usos lingüísticos en el prime-time generalista radiofónico'. Junts formen un fingerprint únic.

    Com citar-ho