Primera enquesta serològica de la infecció per Besnoitia spp. en els remugants salvatges a Espanya

Producció científica: Contribució a revistaArticleDivulgació

Resum

La besnoitiosis bovina és una malaltia emergent, crònica i debilitant provocada pel paràsit Besnoitia besnoiti que afecta el bestiar boví i els bòvids salvatges europeus i de la qual es desconeixen molts aspectes de la seva epidemiologia. Per primera vegada s'ha fet un estudi de sèrums de remugants salvatges, per tal d'entendre quin paper juguen aquestes espècies en el cicle vital del paràsit. Els resultats mostren que cérvols i cabirols tenen anticossos específics, fet que significa que podrien ser reservoris del paràsit.
Títol traduït de la contribucióPrimera encuesta serológica de la infección por Besnoitia spp. en los rumiantes salvajes en España
Idioma originalCatalà
RevistaUAB Divulga
Estat de la publicacióPublicada - 2014

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'Primera enquesta serològica de la infecció per Besnoitia spp. en els remugants salvatges a Espanya'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho