Idioma original | Espanyol |
---|---|
Nombre de pàgines | 28 |
Revista | Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació |
Número | 1 |
Estat de la publicació | Publicada - 1 de gen. 2012 |
Prácticas Integradas en la Facultad de Psicología: una experiencia de innovación docente fundamentada en la metodología del Aprendizaje Basado en Problemas
Gemma Guillazo-Blanch, Maricarmen Peñaranda*, Andrés Chamarro-Lusar, David Costa Miserachs, Mercè Mitjavila, Margalida Coll Andreu, Miquel Domenech Argemi, Conrado Izquierdo Rodriguez, Jose Luis Lalueza Sazatornil, Carme Viladrich
*Autor corresponent d’aquest treball
- Departament de Psicobiologia i Metodologia de les Ciències de la Salut
- Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
- Departament de Psicologia Social
- Grup de Recerca Potenciació i Recuperació de la Memòria en Rates normals i amb Dany Cerebral
- Institut de Neurociències (INc)
- Institut de Recerca de l'Esport
- Grup d'Investigació en Estrès i Salut - GIES
- Institut d'Història de la Ciència
- Barcelona Science and Technology Studies Group (STS-b)
- Grup de Recerca en Ciències Socials en l'Esport - GRECSE
Producció científica: Contribució a revista › Article › Docència
1
Descàrregues
(Pure)