TY - JOUR
T1 - Pols oposats en temps convulsos: Conflicte mediàtic del catalanisme polític i el republicanisme enfront el centralisme durant la Segona República.
AU - Figueres Artigues, Josep Maria
PY - 2015
Y1 - 2015
N2 - El convulsos anys trenta a Espanya viuen la confrontació de dos mons diferents, de dues visions polítiques ben diferenciades com eren la madrilenya i la catalana. Un conflicte que es va donar, també, als diaris d'ambdós llocs, com un mirall d'una problemàtica que es va encendre i es va tensar i que acabaria, de manera abrupta i violenta, amb l'aixecament militar que va acabar amb la República.
AB - El convulsos anys trenta a Espanya viuen la confrontació de dos mons diferents, de dues visions polítiques ben diferenciades com eren la madrilenya i la catalana. Un conflicte que es va donar, també, als diaris d'ambdós llocs, com un mirall d'una problemàtica que es va encendre i es va tensar i que acabaria, de manera abrupta i violenta, amb l'aixecament militar que va acabar amb la República.
KW - Catalanisme
KW - Premsa
UR - http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=5025444
M3 - Article
SN - 1135-1047
SP - 56
EP - 59
JO - Capçalera. Revista del Col·legi de Periodistes de Catalunya.
JF - Capçalera. Revista del Col·legi de Periodistes de Catalunya.
IS - 167
ER -