Resum
L'educació STEM és una proposta emergent sobre la que se'n parla molt darrerament. Entre els investigadors/es, docents, educadors/es o dissenyadors/es en educació STEM no hi ha, però, gaire consens més enllà de reconèixer la necessitat d'incidir en aquest àmbit d'una forma innovadora. Així, hom pot trobar moltes maneres diferents d'entendre què ha de ser i com s'ha de fer l'educació STEM. En aquest article reclamen, però, que per començar a parlar del què i el com de l'educació STEM primer hauríem de consensuar per a què o amb quin objectiu ens embarquem en aquesta demandant proposta educativa. Per fer-ho, plantegem un primer intent de definició d'alfabetització STEM en la que les competències específiques i transversals d'alt nivell així com els valors agafen protagonisme davant d'aspectes tecnològics, estètics o d'interdisciplinarietat comuns en les activitats STEM habituals.
Idioma original | Catalan |
---|---|
Pàgines (de-a) | 0022-30 |
Nombre de pàgines | 9 |
Revista | Ciències |
Número | 34 |
DOIs | |
Estat de la publicació | Publicada - 2017 |