Nota de l’editor: Llegir el món per escriure el futur: educació crítica per enfrontar els problemes contemporanis

Títol traduït de la contribució: Nota de l’editor: Llegir el món per escriure el futur: educació crítica per enfrontar els problemes contemporanis

Jordi Castellví Mata*

*Autor corresponent d’aquest treball

Producció científica: Contribució a revistaArticle de revisióRecercaAvaluat per experts

Resum

Social sciences education and language and literature education are bonded by a strong link that goes back to the origins of both areas. The develop-ment of critical thinking and critical literacy has been -and continues to be- one of the key elements of these research lines. Both have always had on the horizon a global, reflective, and critical citizenship education, capable of dismantling hate narratives present in the media and on social networks by reading beyond the lines and the sources of information, analyzing texts, images, videos, and other cultural products in order to identify ideologies and be able to understand and face past and current social issues, projecting themselves into the future.
Títol traduït de la contribucióNota de l’editor: Llegir el món per escriure el futur: educació crítica per enfrontar els problemes contemporanis
Idioma originalMúltiples idiomes
Número d’articlee982
Pàgines (de-a)1-25
Nombre de pàgines25
RevistaBellaterra Journal of Teaching and Learning Language and Literature
Volum14
Número2
Data online anticipada1 de maig 2021
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 20 de jul. 2021

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'Nota de l’editor: Llegir el món per escriure el futur: educació crítica per enfrontar els problemes contemporanis'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho