Neurociència, publicitat i disseny : diàleg entre la ciència i la intuïció

Pere Navalles Villar

Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

Resum

Les neurociències i les tècniques anomenades de neuromàrketing donen una forma de valoració científica de paràmetres emotius i gustatius de difícil mediació amb altres procediments. Conèixer el perquè interpretem determinats estímuls visuals auditius, gustatius, olfactius i tàctils, ens ho explica l'evolució humana per mitjà de l'estudi de les neurociències.
Títol traduït de la contribucióNeurociencia, publicidad y diseño :: diálogo entre la ciencia y la intuición
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)0011-15
Nombre de pàgines5
RevistaQuestiones publicitarias (Internet)
Volum5
Número29
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 2022

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'Neurociència, publicitat i disseny : diàleg entre la ciència i la intuïció'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho