Resum
Aquest article té com a objectiu promoure la reflexió educativa proporcionant els fonaments teòrics sobre les connexions entre l'aprenentatge de llengües estrangeres i la música, el qual configura els pilars d'un programa CLIL de Música en anglès anomenat MOVIC (Movement& Music in English). També pretén fomentar els enfocaments CLIL de música a les aules d'anglès com a llengua estrangera. L'article presenta els avantatges que la música aporta a l'aula d'anglès, a més de contextualitzar la situació actual del sistema educatiu espanyol i les possibilitats pedagògiques que comporta l'ús de la música. Per últim, presenta l'enfocament pedagògic de MOVIC, juntament amb un exemple d'activitat, i seguidament exposa un seguit d'implicacions pedagògiques per a educadors de llengües estrangeres i polítiques educatives.
Idioma original | Anglès |
---|---|
Pàgines (de-a) | 0035-47 |
Nombre de pàgines | 13 |
Revista | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Volum | 4 |
Número | 1 |
DOIs | |
Estat de la publicació | Publicada - 2021 |