Music as a tool for foreign language learning in Early Childhood Education and Primary Education : Proposing innovative CLIL Music teaching approaches

Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

Resum

Aquest article té com a objectiu promoure la reflexió educativa proporcionant els fonaments teòrics sobre les connexions entre l'aprenentatge de llengües estrangeres i la música, el qual configura els pilars d'un programa CLIL de Música en anglès anomenat MOVIC (Movement& Music in English). També pretén fomentar els enfocaments CLIL de música a les aules d'anglès com a llengua estrangera. L'article presenta els avantatges que la música aporta a l'aula d'anglès, a més de contextualitzar la situació actual del sistema educatiu espanyol i les possibilitats pedagògiques que comporta l'ús de la música. Per últim, presenta l'enfocament pedagògic de MOVIC, juntament amb un exemple d'activitat, i seguidament exposa un seguit d'implicacions pedagògiques per a educadors de llengües estrangeres i polítiques educatives.
Idioma originalAnglès
Pàgines (de-a)0035-47
Nombre de pàgines13
RevistaCLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Volum4
Número1
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 2021

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'Music as a tool for foreign language learning in Early Childhood Education and Primary Education : Proposing innovative CLIL Music teaching approaches'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho