Resum
Aquest article analitza què passa quan els fills i les filles de les classes mitjana i alta catalana no tenen els rendiments que les seves famílies consideren necessaris per a la reproducció social. Vam estudiar un grup adolescent que anava a un centre terapèutic que atenia múltiples interpretacions d'inadequació i de dèficit mitjançant el joc. Analitzem les formes i els objectius relacionats amb les inversions extraordinàries a la feina de l'habitus. S'identifica una contradicció entre la desaparició del joc no organitzat i la trobada espontània d'iguals alhora que es constata l'apropiació del joc per part de les forces reproductives.
Títol traduït de la contribució | Moldejar la pertinença social :: adolescents jugant en teràpia |
---|---|
Idioma original | Spanish |
Pàgines (de-a) | 4-26 |
Nombre de pàgines | 23 |
Revista | Periferia (Bellaterra) |
Volum | 28 |
Número | 1 |
DOIs | |
Estat de la publicació | Publicada - 30 de juny 2023 |