Resum
El mercat de l'oferta programàtica radiofònica actual presenta alhora, tant a Espanya com a Catalunya, símptomes de maduresa i de crisi. No es tracta d'una afirmació contradictòria, sinó que és la conseqüència lògica de la valoració de l'evolució que ha sofert aquest sector en els darrers vint anys, un període en què hi ha hagut una desregulació important de l'activitat radiodifusora i en què també s'han desenvolupat polítiques legislatives i normatives específiques per part de les dues Administracions implicades, l'estatal i l'autonòmica, que han conformat un sector radiofònic força diferent del que hi havia en acabar la dècada dels setanta.
Títol traduït de la contribució | La oferta radiofónica en Cataluña, entre la madurez y la crisis |
---|---|
Idioma original | Català |
Pàgines (de-a) | 0031-36 |
Nombre de pàgines | 6 |
Revista | Quaderns del CAC |
Número | 18 |
Estat de la publicació | Publicada - 2004 |