Resum
La comunicació sorgeix de l’estudi previ efectuat pel grup d’innovació GI-IDES: TFG de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) en relació amb les competències transversals vinculades als Treballs de Fi de Grau (TFG) en un total de 64 noves titulacions de Grau de la UAB. Atesa l’extensa llista de competències transversals que hem detectat en la majoria de les titulacions de Grau, en proposem una priorització (basada en les dades analitzades) de forma que es pugui fer una avaluació per competències realista i enfocada a les competències més importants vinculades als TFG de cada àmbit, assumint que en posteriors revisions del Grau es redueixi la llista de competències a avaluar en el TFG. D’igual manera, hem extret “models d’avaluació per competències” per àmbits diferents. En cada model estan recopilades i argumentades les competències transversals prioritàries d’aquell àmbit, els indicadors seleccionats i treballats per a ser desenvolupats en un TFG, les accions d’avaluació més recomanades segons cada indicador (adaptades també al TFG), el moment triat per fer cada acció d’avaluació i els agents d’avaluació involucrats segons cada cas.
Idioma original | Catalan |
---|---|
Títol de la publicació | Actes 6è Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Nous Espais de qualitat en l’Educació superior |
Editor | Universitat Politecnica de Catalunya |
Nombre de pàgines | 41 |
Estat de la publicació | Publicada - 2011 |
Esdeveniment | 6è Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Nous Espais de qualitat en l’Educació superior - Universitat Politècnica de Catalunya, Barcelona, Espanya Durada: 30 de juny 2010 → 2 de jul. 2010 |
Congrés
Congrés | 6è Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Nous Espais de qualitat en l’Educació superior |
---|---|
Títol abreujat | CIDUI |
País/Territori | Espanya |
Ciutat | Barcelona |
Període | 30/06/10 → 2/07/10 |