Resum
La comunicació local catalana és rica en tradició, tant des del vessant professional (ràdio i televisió locals, premsa local i comarcal) com des de l'àmbit de la recerca i la docència universitàries. Plena de resultats d'interès però també d'algunes mancances, s'enfronta des de fa uns quants anys amb el repte d'estudiar de quina manera canvia l'audiovisual local en l'entorn digital. Polítiques de comunicació, canvis en la seva estructura, possibles nous models de negoci i el qüestionament del concepte de «local» són alguns dels grans temes que la recerca universitària s'està plantejant. Context, concepte i estructura són els tres grans eixos tractats en aquest escrit per tal de presentar, de manera breu, els principals canvis que la ràdio i la televisió locals estan vivint ja ara.
Títol traduït de la contribució | Local audiovisual communication and the new technologies: new challenges for research |
---|---|
Idioma original | Català |
Pàgines (de-a) | 0007-16 |
Nombre de pàgines | 10 |
Revista | Comunicació (Barcelona) |
Número | 23 |
DOIs | |
Estat de la publicació | Publicada - 2007 |