L'argumentació a classe de ciències i el seu ensenyament

Conxita Márquez

Producció científica: Contribució a revistaArticleDivulgació

Resum

Afrontar el repte de promoure l'argumentació a la classe de ciències exigeix implicar els docents en processos de reflexió crítica. Aquesta participació permet donar sentit a les seves concepcions sobre l'argumentació i el seu ensenyament, i facilita l'aplicació de propostes metodològiques amb aquesta finalitat. En aquesta investigació es mostra com la participació d'un grup de docents en un procés de reflexió crítica sobre l'argumentació i el seu ensenyament genera canvis en les seves concepcions sobre aquesta competència i en l'estructura i qualitat de les seves pròpies argumentacions.
Títol traduït de la contribucióLa argumentación en clase de ciencias y su enseñanza
Idioma originalCatalà
RevistaUAB Divulga
Estat de la publicacióPublicada - 2015

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'L'argumentació a classe de ciències i el seu ensenyament'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho