Resum
Les metodologies docents vinculades al panorama universitari que se'ns desplega en el nou Espai Europeu d'Educació Superior pretenen, entre moltes d'altres fites, evitar un dels mals que ha patit de sempre la docència universitària: la passivitat de l'estudiant, sobretot quan s'enfronta a les matèries que coneixem com a teòriques. I aquesta és una tasca complicada i gens menyspreable tenint en compte que ara per ara, els nostres plans d'estudis contenen un bon nombre de matèries i crèdits teòrics, com és el cas de l'assignatura que és objecte d'aquest escrit: Teories de la Comunicació Audiovisual, una assignatura de tercer curs de la llicenciatura de Comunicació Audiovisual de la Facultat de Ciències de la Comunicació.
Títol traduït de la contribució | El aprendizaje activo como estrategia didáctica en una materia teórica |
---|---|
Idioma original | Català |
Lloc de publicació | Barcelona |
Nombre de pàgines | 9 |
Estat de la publicació | Publicada - 2006 |
Keywords
- Aprenentatge actiu
- Recursos pedagògics
- Avaluació