L'aprenentatge actiu com a estratègia didàctica en una matèria teòrica

Producció científica: Informe/llibreLlibre d'ActesDocència

Resum

Les metodologies docents vinculades al panorama universitari que se'ns desplega en el nou Espai Europeu d'Educació Superior pretenen, entre moltes d'altres fites, evitar un dels mals que ha patit de sempre la docència universitària: la passivitat de l'estudiant, sobretot quan s'enfronta a les matèries que coneixem com a teòriques. I aquesta és una tasca complicada i gens menyspreable tenint en compte que ara per ara, els nostres plans d'estudis contenen un bon nombre de matèries i crèdits teòrics, com és el cas de l'assignatura que és objecte d'aquest escrit: Teories de la Comunicació Audiovisual, una assignatura de tercer curs de la llicenciatura de Comunicació Audiovisual de la Facultat de Ciències de la Comunicació.
Títol traduït de la contribucióEl aprendizaje activo como estrategia didáctica en una materia teórica
Idioma originalCatalà
Lloc de publicacióBarcelona
Nombre de pàgines9
Estat de la publicacióPublicada - 2006

Keywords

  • Aprenentatge actiu
  • Recursos pedagògics
  • Avaluació

Com citar-ho