Resum
Actualment, diferents àmbits de la interpretació estan començant a fer un ús específic de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) genèriques per assistir o donar suport a l'intèrpret. La interpretació consecutiva és una de les modalitats en què l'ús de les TIC pot tenir una major incidència. Aquest article aborda la introducció de dispositius digitals com a eina per a la presa de notes en interpretació consecutiva. En concret, presenta una experiència pedagògica duta a terme amb els alumnes i el professorat del Màster Universitari en Interpretació de Conferències (MUIC) de la Universitat Autònoma de Barcelona. Després d'aquesta prova, es va recollir la percepció sobre l'experiència d'ambdós col·lectius, alumnes i professorat, a través d'un qüestionari. L'article conclou amb una proposta relativa als aspectes pedagògics i tecnològics que cal tenir en compte abans d'introduir l'ús d'aquests dispositius a la formació sobre interpretació consecutiva.
Títol traduït de la contribució | La toma de notas con ordenadores convertibles en la enseñanza-aprendizaje de la interpretación consecutiva : resultados de un estudio piloto en una formación de máster |
---|---|
Idioma original | Català |
Pàgines (de-a) | 128-152 |
Nombre de pàgines | 25 |
Revista | Revista Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció |
Número | 17 |
DOIs | |
Estat de la publicació | Publicada - 1 de gen. 2019 |