La presa de notes amb ordinadors convertibles en l'ensenyament-aprenentatge de la interpretació consecutiva: resultats d'un estudi pilot en una formació de màster

Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

5 Cites (Scopus)

Resum

Actualment, diferents àmbits de la interpretació estan començant a fer un ús específic de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) genèriques per assistir o donar suport a l'intèrpret. La interpretació consecutiva és una de les modalitats en què l'ús de les TIC pot tenir una major incidència. Aquest article aborda la introducció de dispositius digitals com a eina per a la presa de notes en interpretació consecutiva. En concret, presenta una experiència pedagògica duta a terme amb els alumnes i el professorat del Màster Universitari en Interpretació de Conferències (MUIC) de la Universitat Autònoma de Barcelona. Després d'aquesta prova, es va recollir la percepció sobre l'experiència d'ambdós col·lectius, alumnes i professorat, a través d'un qüestionari. L'article conclou amb una proposta relativa als aspectes pedagògics i tecnològics que cal tenir en compte abans d'introduir l'ús d'aquests dispositius a la formació sobre interpretació consecutiva.
Títol traduït de la contribucióLa toma de notas con ordenadores convertibles en la enseñanza-aprendizaje de la interpretación consecutiva : resultados de un estudio piloto en una formación de máster
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)128-152
Nombre de pàgines25
RevistaRevista Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció
Número17
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 1 de gen. 2019

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'La presa de notes amb ordinadors convertibles en l'ensenyament-aprenentatge de la interpretació consecutiva: resultats d'un estudi pilot en una formació de màster'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho